Czy warto zdecydować się na reklamę w radio?
Czy warto zdecydować się na reklamę w radio?
Reklama w radio to naprawdę świetny pomysł. Będziemy zadowoleni z efektów. Pierwszy argument za tym przemawiający to mobilność, zasięg oraz odpowiedni moment dotarcia. Wiemy doskonale, że radio działa dwadzieścia cztery godziny na dobę. W naszym kraju dociera codziennie do ponad 70 procent osób powyżej piętnastego roku ŻYCIA. Reklama w radio dociera do nas w sklepach, samochodzie, w miejscach publicznych, restauracjach czy też w naszych domach. Reklama radiowa jest możliwie najbardziej efektywna, gdy ludziom przypomina o produktach w takim momencie, gdy produktów tych najbardziej potrzebują. Czym jest na reklamę produktu lepszy moment? Raczej nie.
Na pewno przekona nas także precyzyjne targetowanie. Różnorodność programowania oraz do tego mnogość muzycznych formatów pozwala z przekazem reklamowym dotrzeć do konkretnej docelowej grupy. Co więcej, sama lokalność radia pozwala nam się skupić na najważniejszych obszarach, jednocześnie maksymalizując zwrot z inwestycji w radiową reklamę.
Radio jest także pierwszym źródłem odkrywania muzyki, nawet obecnie, gdy istnieje wiele innych muzycznych platform. Ludzie spędzają na pewno więcej czasu na słuchaniu wiadomości w radio, niż czytając gazety bądź też przeglądając internetowe wiadomości. Czas poświęcony na wiadomości w radio jest na pewno bardzo stabilny i to od wielu, wielu lat.
Jeśli chcemy do kogoś dotrzeć skutecznie, to najlepiej zwróćmy się bezpośrednio do niego. Bezpośredni werbalny komunikat z odpowiednim emocjonalnym ładunkiem oraz tembrem głosu będzie strzałem w dziesiątkę. Przekonajmy się na własnej skórze.